6 Οκτ 2010

Ένας χρόνος blogging!

some friends from Twitter

Πέρασε κιόλας ένας χρόνος! Το ιστολόγιο αυτό το ξεκίνησα όντας ακόμα φοιτητής στo Λονδίνο, είχα δουλέψει αρκετά τη πτυχιακή μου με θέμα τη χρήση των εφαρμογών του Web 2.0 στην ανώτερη εκπαίδευση και μου περίσσευε χρόνος. Αφού είχα μελετήσει αρκετά το φαινόμενο του νέου Παγκόσμιου Ιστού και είχα κατανοήσει τις βασικές έννοιες έκανα το μεγάλο βήμα. Έκανα ένα γενικό reset, έσβησα όλους τους λογαριασμούς που είχα με ψευδώνυμα και ξεκίνησα από την αρχή, επώνυμα.

Το πρόβλημα που είχα εκείνη την εποχή ήταν ότι οι φίλοι μου δε καταλάβαιναν τι έγραφα στο status μου στο Facebook και συχνά έγραφαν ειρωνικά σχόλια για να με πειράξουν (δε ξεχνώ και ανταποδίδω!), λίγοι φίλοι μου ασχολούνται σοβαρά με τα social media και άντε να τους εξηγήσω τι είναι το Google Wave ή το Twitter! Ήθελα λοιπόν να γνωρίσω ανθρώπους που μοιράζονται το πάθος μου - τρέλα μου, πείτε το όπως θέλετε, για τα social media, και έτσι έγινε! Κάποιους τους ανακάλυψα, άλλοι με ανακάλυψαν, το μόνο σίγουρο είναι ότι βρήκα τη κοινότητα που γύρευα. Στις περιπτώσεις που δεν υπήρχαν γεωγραφικοί περιορισμοί έγινε και προσωπική επαφή, κάποιες γνωριμίες κατέληξαν και σε επαγγελματική συνεργασία!

Δεν αναφέρω ονόματα, θα στενοχωριόμουν πολύ αν ξεχνούσα κάποια - κάποιον από εσάς, αλλά είτε έχουμε μιλήσει πολύ είτε λίγο (με μερικούς ίσως και ποτέ) με έχετε βοηθήσει πολύ με τις ιδέες σας, τις αναρτήσεις σας, τα σχόλια σας, τα tweet σας και τους συνδέσμους σας, σας ευχαριστώ!

Αν σας άρεσε η ανάρτηση μοιραστείτε την με τους φίλους σας! Θα βρείτε όλα τα δίκτυα που συμμετέχω στο προφίλ μου στο Google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...