22 Νοε 2011

Qwitter, τι μπορεί να μάθεις από μια εφαρμογή

Qwitter logo

Το Twitter λειτουργεί - μάλλον λειτουργούσε - πολύ διαφορετικά από το facebook όσον αφορά την δημιουργία δεσμών μεταξύ των χρηστών. Οι σχέσεις στο Twitter είναι αποκλειστικά μονόδρομες, δηλ σε ακολουθώ και διαβάζω τις ανακοινώσεις σου στο timeline αλλά εσύ δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις το ίδιο. Πάντως κάποιοι λένε πως είναι "ευγενικό" να το κάνεις.

Όταν άρχισα να χρησιμοποιώ το Twitter έπεσα στην παγίδα και ακολουθούσα όλους όσους με ενδιέφεραν, μπορεί να μου άρεσε μόνο ένα tweet του εν λόγω χρήστη αλλά εγώ έκανα follow. Μετά κατάλαβα ότι αυτή η τακτική δεν μου ταιριάζει, πάσχιζα να ανιχνεύσω ενδιαφέρουσες πληροφορίες και έτσι άρχισα να χρησιμοποιώ τις λίστες κάνοντας ένα μαζικό ξεκαθάρισμα στους λογαριασμούς που ακολουθούσα.

Πρόσφατα ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το Qwitter (το Qwitter αγοράστηκε από το TwitterCounter) για τους λογαριασμούς πελατών που διαχειρίζομαι, με βοηθάει να καταλάβω που μπορεί να "έχασα" κάποιο follower, ήταν το τελευταίο tweet μου ή κάτι άλλο;

Το Qwitter μου αποκάλυψε και διάφορα άλλα στοιχεία:

  1. Αρκετοί χρήστες που με ακολουθούν είναι ψεύτικοι/spammers, κάθε τρεις και λίγο κάποιος "εξαφανίζεται"
  2. Πολλοί χρησιμοποιούν εφαρμογές που τους ειδοποιούν πότε ένας χρήστης τους έκανε unfollow
  3. Κάποιοι έχουν την τακτική "σε ακολουθώ για να με ακολουθήσεις", αυτούς αν δεν τους κάνεις follow σε κάνουν unfollow μέσα σε 2-3 μέρες
  4. Τέλος, υπάρχουν αυτοί που σε ακολουθούν, τους ακολουθείς και εσύ και μετά σε κάνουν unfollow για να φαίνονται δημοφιλείς, αστείο αλλά αληθινό

Εσάς ποια εφαρμογή σας έχει βοηθήσει να αντλήσετε περισσότερες πληροφορίες για την συμπεριφορά των χρηστών στο Twitter;

Αν σας άρεσε η ανάρτηση μοιραστείτε την με τους φίλους σας! Θα βρείτε όλα τα δίκτυα που συμμετέχω στο προφίλ μου στο Google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου