23 Ιουν 2012

Ubiquitous connectivity fatigue

Όλο και περισσότεροι χρήστες συνδέονται στις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης μέσω κινητών τηλεφώνων, fact. Το ίδιο έκανα και εγώ στην αρχή. Ξεκίνησα την εντατική χρήση από κινητό τηλέφωνο το 2009 όταν ήμουν φοιτητής στην Αγγλία, κυρίως Facebook και Twitter αλλά περισσότερο skype για να επικοινωνώ με την πατρίδα.

Σήμερα η χρήση των social media από το κινητό μου τηλέφωνο έχει μειωθεί, κυρίως γιατί είναι πολύ κουραστικό να κάνω πράγματα και να γράφω στην μικρή οθόνη, αργό ακόμα και σε wifi, και ο χρόνος μου μακρυά από τον υπολογιστή (δουλειά) είναι πολύτιμος και προσπαθώ να τον ξοδεύω με την οικογένεια.

Θυμάμαι παλαιότερα που όταν πηγαίναμε σε ένα εστιατόριο έλεγα “δώσε μου ένα λεπτό να κάνω checkin”. Ποτέ δεν ήταν ένα λεπτό. Μέχρι να δεις αν έχει wifi, να συνδεθείς τελικά στο 3G, να ανοίξει η εφαρμογή, να βρει την τοποθεσία, να γράψεις κάτι, να βγάλεις φωτογραφία, να κάνεις tag περνάνε τουλάχιστον 5-10 λεπτά αναλόγως σήματος, αν δεν κρασάρει το fb / foursquare. Το πιάτο που φωτογράφισες έχει ωστόσο κρυώσει.

Και όλα αυτά αν υπάρχει η κατανόηση της “εξάρτησης” σου από τα social και αν η “δικαιολογία” πως κάνει καλό στην δουλειά σου γίνεται ακόμα πιστευτή. Μπορεί απλά μόλις σηκώσεις τα μάτια σου από την οθόνη να καταλάβεις πως είσαι μόνος σου στο τραπέζι.

Το παραπάνω tweet το διάβασα πριν πολλές μέρες, ακόμα το θυμάμαι γιατί με πόνεσε. Χθες που βλέπαμε τον αγώνα Γερμανία-Ελλάδα ένας φίλος αναρωτήθηκε τι θα γίνεται στο Twitter μετά το γκολ του Σαμαρά, για να του φωνάξει ένας άλλος φίλος "Ζήσε το @#$%#^ και άσε το Twitter".

Εσείς χρησιμοποιείτε κάποια SoLoMo εφαρμογή; Ποιες είναι οι τεχνικές ή κοινωνικές δυσκολίες που αντιμετωπίζετε;

Αν σας άρεσε η ανάρτηση μοιραστείτε την με τους φίλους σας! Θα βρείτε όλα τα δίκτυα που συμμετέχω στο προφίλ μου στο Google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου